paulinapihlgren

2012-11-26
12:28:53

tjobre
tänkte bättra upp min dag med att sova hos bästavän ikväll
wonderful , love life sometimes. 
jag skulle inte vara den jag är idag utan dig, love
 
 

2012-11-26
08:41:50

fuck denna dag
kommer till skolan och är ironiskt lycklig för att jag var en och enhalv timme för tidig till skolan
så fick jag veta att vi hade fältstudiedag, och att jag var närmare 40 min försenad 
så jag beslutade att sjukanmäla mig för jag har ingen lust att komma försent 1-1,5 timme sent. 
men nu sitter jag i bibblan med V och F, gulligt par. 
 
ska dra pusssss

2012-11-26
06:02:12

godmorgon ♥
eh ja, jag ska försöka vända på dygnet
så jag har varit vaken ungefär hela natten, somnat till fem minuter där och fem där typ haha
men ah, har nu fixat mig och hela det köret ska bara packa skolväskan nu 
och sedan blire att käka frukost.
kyssar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2012-11-26
01:49:13

five
Jag vet inte varför du har himlen i ditt rum, men jag vet att du tycker om att räkna stjärnorna på natten.
Jag vet inte heller varför du har ett kalejdoskop som visar världen, men jag vet att du tycker om mönster.
Jag vet inte varför du ler när du har solen i ögonen, men jag vet att du tycker om att ha mörkret bakom dig.
 
 
Jag vet inte heller varför du har valt att älska just mig, men jag vet att du tycker om att bli älskad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2012-11-24
23:14:10

help me.
sala eller göteborg? 
 
 
vart hör jag hemma? I sala har jag underbara vänner, på började studier som gå in i helvete bra. I göteborg har jag min familj, som jag inte klarar mig utan plus en del awesome vänner. 
 
 
tell me, were do i belong? 
 

2012-11-24
22:50:17

four
Så många vakra ord, men så lite mening.
Så mycket bitterljuv smärta, men ingen värme.
Så många sår, men plåstrerna för få.
Så många ärr, men för korta armar.
För många sprickor, vem köper en sprucken vas?
Jag var alltid trasig.
Ni såg det inte då.
Nu är min utsida trasig med, kan ni se det nu?
 
 
 
give my body break from all this. 
 
 
 
 
 
 
 

2012-11-24
17:14:07

three

2012-11-23
23:30:24

three
-det känns som att allt jag gör blir fel
och att livet bara är ett spel
ett spel som jag inte vill vara delaktig i mer
varje dag är en hård kamp
för att försöka hålla sig ifrån rakbladet
men det är svårt när ångesten kommer
och tankarna blir till minnesbilder i mitt huvud
när hjärtat inte längre styr över kroppen,
det gör ångesten
när de psykiska känslorna tar över
och det ända man vill är att slippa dem
när det är lättare att ha ont i kroppen än i hjärtat
ja då är det svårt att hålla sig från rakbladet
och det känns som att allt är mitt fel
och att livet bara är ett spel
ett spel som jag redan har förlorat-
 
 
 

var väldigt längesedan jag skrev denna, 
jag står för allt jag skriver i texten.
det jag skriver om är en del av mig och kommer nog alltid att vara det
kommer nog aldrig ifrån det till 100%. 

2012-11-23
22:22:38

bloglovin
Följ min blogg med Bloglovin

2012-11-23
21:58:52

tjalala
min dag har bestått av att skriva, skriva, musik, musik, film och film.
vet inte riktigt vad min dag har gjort för mig mer än ställt till det i huvudet på mig. 
tankar å funderingar snurrar runt som slänggungorna på liseberg under högsäsong.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
 
jag lever, men en del av mig har varit död väldigt länge nu. 
det känns som om den delen har börjat spridit sig och blivit för stor för att jag ska kunna hantera den.
vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just såna här lägen. vill bara begrava den delen av mig så den levande jag kan gå vidare och leva ett långt lyckligt liv.
men man får inte glömma det gångerna då jag verkligen känner mig lycklig på riktigt genom hela min själ och hela mitt hjärta och det är endast de få gångerna jag får träffa min familj, och vara med dem i göteborg. det är ärligt talat ända tiden jag kan svära på att jag är lycklig rakt igenom ärligt och underbart. 
 
 
nu ska jag röka och lugna ner nerverna och sedan blire å glo gossip girl tror jag, pusshej

2012-11-23
20:35:30

two

2012-11-23
17:33:02

no bloggmood.
ah är inte på så mycket till blogg humör, så idag får ni endast bilder.
dessa är från i tisdags, från fotokvällen. kyss
 

2012-11-22
21:48:16

send all my love to you
jag älskar dig min underbara vän, vet tametusan ingen som är bättre än dig!

2012-11-22
20:43:37

two
En ängel jag en gång var, då jag ett hjärta bar.
Du förtrollade mig med en enda blick, mitt hjärta du genast fick.
Jag blev världens lyckligaste flicka, från dig ville jag aldrig sticka.
du fick mitt hjärta att växa , men jag insåg aldrig att du var en häxa.
All glädje inom mig försvann, allt i min kropp stod i brann.
Allting i mitt liv tappade syfte, inget mig upp lyfte.
Jag slutade lyssna på andra, det var bara lilla jag.
Allt var så förfärligt, jag glömde bort allt som var härligt.
Det var som ett mörkt hål, du brände mig på bål.
Efter många tårar, vet jag nu vad som verkligen sårar.
Jag blir aldrig som jag var förr, det är svårt att öppna en gammal dörr.
 
 
 
 
den här dikten skrev jag för ungefär ett år sedan. 
Jag skrev den under en av de värsta tiderna i mitt liv, 
den tuffaste gällande mitt självförtroende. 
det ända jag önskar, var att den tiden var förbi.

2012-11-22
09:31:56

tjäna
sorry för ingen uppdatering igår, men ah
i förrgår så hade jag å lovisa en fotokväll, vi brukar försöka ha det
en del bilder kommer upp här snart.
igår sov jag i möklinta igen hos farbror och faster, mys
sitter nu på stationen och väntar på bussen mot västerås
mår piss dårligt idag så sjukanmälde mig. 
ah nu ska jag återgå till att inte göra nånting 
kyss på halsen!

2012-11-20
14:07:29

godeftermiddag
hänger lite i skolans aula, lyssnar medans jennifer och karin ger sig på en låt. 
innan detta så var det sleep time för mig haha
sover hos min underbaring L ikväll wonderful. 
 

2012-11-20
09:30:00

tjolullu
sitter i skolan, har engelska prov när detta kommer upp,
skojj
men jag har iallafall precis haft matte. niceigt
men jag har sätt att många var på chris brown igår
avundsjuk tjej, fuuck it
 
blööö 
 

2012-11-20
08:30:54

lite bilder :)

2012-11-19
19:27:20

nattinatti♥
är sjukt trött herregud. 
skolan har varit som vanligt, rätt lugn.
efter skolan vandrade jag hem till kära kusin en sväng
efter det träffade jag E på stationen innan hon åkte hem igen.
 
gick på bussen, somnade direkt. vaknade hållplatsen innan den jag skulle av, tur det! haha
sen hit och la mig i ett skönt avkopplande bad med veckorevyn, awesome.
nu blire sängen, film å te. 
 
godnatt
 

2012-11-19
11:21:00

one

2012-11-19
10:17:07

skolan..
hänger i skolan på en lektion utan lärare, great
händer inte så mycket här direkt. 
jag och lovisa kollade på en grymt bra film igår. 
 
jo en sak, viste ni att london låg i england? hahha
jag sa att london låg i paris, smart tjej ?...
 
ah blöö 

2012-11-18
16:15:18

tjobreee
varit en sjukt seg dag idag för mig och L . 
vaknade runt tolv
och sedan glodde vi film och så sen glode vi en till film
nu gör vi oss iordning lite för att röra oss mot stan för å käka sedan blire sala och träning. sover isala med, skola imorgon fuuuuck
 
jag älskar er! ↓
 

2012-11-18
00:08:53

go'kväll
träffade A vid halv åtta tiden, vi spenderade en del av tiden genom att gå från gidde runt skallberget, sedan till busshållplatsen. Satt under bron i typ en halv timme och väntade på L. när hon kom gick vi till ica ettan. från ica ettan till skiljebo och sedan vidare mot max, vid stan. käkade och sedan vidare mot gidde igen fick oss en promenad och mat i magen.
a åkte dock hem efter käket och vi gick vidare. ska nu lägga oss och glo film, 14 suger, haha bra för skojs skull och för att vi kan, roliga liv vi har. nej ska glo filmen nu 
 
godnatttttttt, kyss

2012-11-17
19:24:16

I do not fake my smile anymore, it's much easier when you're out of my life!

2012-11-17
19:08:17

snart kväll
ska snart träffa A, härligt. vid nio tiden kommer L, härlig lördag
 
fuck this shit, lets roooolle
 
 
bild från nu

2012-11-17
17:03:07

one
älska, glömma och förlåta
 
 
hur ska man kunna älska den som gjorde så att man inte kunde glömma?
 
 
hur ska man kunna förlåta den som gjorde så att man inte kunde älska?
 
 
hur ska man kunna glömma den som gjorde så man inte kunde förlåta?

2012-11-17
15:23:32

tjatja!
den här dagen blev inte så lång i vaken tid, vaknade runt halv 2 i dag. kändes välbehövligt! 
har nu kollat på lady&lufsen, man är aldrig för stor för disney filmer! lovely 
jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, men det märks väl under dagen vad som händer.
tänkte kontakta min mor också men vet inte om jag orkar det just nu, skulle va skönt å sova en stund till och sedan ta en dusch, gud så skönt. det ska jag göra fast byter ordning på dem.
ja nu hoppar jag in i duschen kysss

2012-11-16
22:07:01

godnatt!
ja nu har jag vart ute å träffat kusinvitamin och hennes pöjk, ytterst trevligt.
nu blir det b&j och one tree hill, mysss
 
så med dessa bilder säger jag godnatt, kyss
 

2012-11-16
19:40:32

god eftermiddag
nu sitter jag i sängen hemkommen ifrån skolan för ett par timmar sedan.
skolan var lugn, rätt soft dag endå. 
efter skolan blev det fika med mysigt folk ( jennifer, olivia, zarah och shafiq ) 
tycket trevligt. 
snart lär jag väl käka nånting så jag får nå i mageeen. 
men ska även hålla tummarna på att kusinen och hennes pöjk kommer och tar en cigg med mig. (:
ska även köra på en kväll med film och b&j ikväll, mycket nice.
om inget socialare kommer på tal såklart haha
 
här kommer en bild på mig och min kära vän, J! kyss
 
 

2012-11-16
19:00:09

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.