paulinapihlgren

2013-09-28
23:32:34

sämst uppdatering
ja, jag har varit skit dålig på att skriva här den senaste tiden, men men, ska försöka ta nya tag nu.
orkar inte berätta om allt jag har gjort sedan sist. men skolan, jobb och AM typ hah
Igår var jag, salimeh, linnea och ida på bio. smurfarna 2! hah den är skit bra :)
idag har jag inte gjort mycket, varit med AM.
hon har typ städat hela min lägenhet..
träffade Emil, hecky och fredik en sväng också.
 
Jo, jag har även färgat håret känns helt awesome, love it!
 
bild ifrån bion igår också
 
 

2013-09-21
23:25:43

•••
Har varit dålig på uppdateringsbiten! Men min dag; vaknade vid halv ett, usch! Och sen vid tre kalas för lillasyster och så. Var där ett tag och åt sedan middag hemma hos mamma också! Efter det blev de en film på soffan hos mamma men jag såg inte hela, utan gick och mötte AM och vi åkte runt lite och så. Sen gick vi och lekte i en lekpark hehe! Sen åkte jag hem och hon hem. Jag satte på tv;n och fastnade framför "hur många lingon finns det i världen" super mysig film! 
Nu ska jag sova, godnatt

Här får ni en bild på min stora lillasyster hon är söt hon med! 



2013-09-21
00:58:12

Myskväll
Ja har en myskväll med AM och kollar skräckfilm:) 




2013-09-20
11:02:19

Morrnmorrn!
Idag har jag tvättstugan, svin tråkigt men det är sådant som måste göras.. Bajj mamma är påväg hit för att få kaffe!

Min underbara syster - dansar på restaurang :) 



2013-09-19
22:26:10

nattinatti
Idag har jag varit med AM, vi har inte gjort så överdrivet mycket idag, umgåtts och så. vi har suttit och lyssnat på musik och så där! Men ah vet inte vad jag ska skriva riktigt, har inte varit en så händelse rik dag. eller ah det beror på hur man ser det haha! 
Jag är så otroligt glad över att sandra gick vidare i idol idag, hon är så otroligt duktig, är så imponerad av henne!
Sen tycker jag den nya uppdateringen på Iphone inte är så illa alla säger tycker den verkar rätt okej än så länge
 
 
Min underbara lilla syster fyller år idag också
hon är en stor tjej nu, nu får jag inte kalla henne min bäbis längre.
fy så fort åren!
min stora fyra åring
 
 
 
 
 

2013-09-19
17:56:02

dikt 41
Står under en lyktstolpe i mörkret
Ser stjärnorna le mot mig
Droppar av regn faller ner över min kropp
Du håller mig hårt
Tårarna öser ner från min kind
Du kramar om mig
Jag ser världen rasar samman
Jag känner mitt hjärta brytas i små bitar
men du fortsätter hålla mig
Min ömma kropp börjar skaka
Dina tårar börjar falla ikapp med mina
Dina armar tar emot mig när jag faller
Du berör min hud sakta
Fast det gör ont, håller du om mig
Fast du gråter, släpper du inte taget
Jag är inte ensam
När stjärnorna slutar skina
 

2013-09-19
13:13:53

¨¨
Är ledig idag med, på morgonen blev det möte med mamma. Sen hem och fortsätta må dåligt
har mått illa konstant sedan igår, känns som om allt jag ätit de senaste dagarna fastnat i halsen uuuusch.
ah vet inte vad jag ska göra resten av dagen men är antagligen hemma imorgon också, om jag har nå virus i kroppen vill de inte ha mig på jobbet imorgon i alla fall så jag är nog hemma.
så får se vad som händer idag och imorgon. aja vet inte vad jag ska skriva har inget vettigt att skriva om.
jag lägger nog ut nån dikt senare idag så får ni något mer att läsa en det här, haha.
 
ni får en bild på mig och min älskling så länge!
 

2013-09-18
22:04:00

min motivation
 
jag har alltid varit den större tjejen och jag är så otroligt trött på att andra och jag själv förknippar mig med det, jag vill inte vara den stora tjejen längre. Jag är redo nu, redo att ta tag i mitt liv, min kropp och hur jag mår fysiskt. Det är dags nu det är min tur nu! jag är verkligen taggad på att träna regelbundet i veckorna och vila lördag och söndag hästen! Jag vill verkligen det här nu, är otroligt taggad och motiverad att ta tag i det här nu! jag vill att folk ska se mig i sommar och bli "chockade"!
 
Min träning idag;
jogging 1,4 km runt lunch
promenad från mig till wiselgrensplatsen ikväll
plus 30 armhävningar - 30 squats och 45 situps.
 
nu blir det duschen sen min efter längtade säng
god natt!
ni får en bild på min bebis också
 

2013-09-18
14:36:15

~
Jag och AM har varit ute och sprungit i en halv timme och nu sitter vi hos mig och äter ~ lax i ugn med rårivna morötter, muuums! 



2013-09-18
11:59:00

Godmorgon!
För sov mig idag så blev en stillsam hemma dag
men snart kommer AM för hon hade en kort dag i skolan idag, så hon är som sagt på väg hit tror jag haha.  Men sen ska vi i alla fall ut och promenera/springa spåret vid rosenhill!
jag är otroligt taggad på att börja träna och äta hälsosamt. Jag är otroligt taggad! woopwoop
 
 
 

2013-09-17
21:50:00

Starts now!
Nu har jag och AM bestämt oss för att bli fit till sommaren! Vi ska börja träna ~ promenera, jogga och träning hemma osv. Vi ska även börja äta hälsosamt och försöka hitta ett sätt som fungerar för oss att träna på och vist vi kommer antagligen inte kunna träna helt lika men vi kommer stötta och tagga varandra till tusen! Fan va gött det känns är verkligen taggad för det här nu!! 
Work out 

 
Godnatt! 
 



2013-09-17
19:39:00

19:39
Min dag började med skolan, det var lika segt som vanligt.
Men efter skolan åkte jag hem la mig på soffan.
Mötte sedan AM vid coop och sen hem till mig en sväng
sedan blev det ut och jogga, träna - träna - träna
sen åkte hon hem och duschade och jag hem till mig och duschade
nu sitter vi här igen och snart börjar idol!
blir "nyttigt" godis till det, plommon, äpplen och nötter!
Mysigt!
 
en bild på min älskade bäbis får ni här!
och även en länk till hans "ägares" blogg http://blogg.improveme.se/salimeh/
 
 
 
 

2013-09-14
11:36:26

Hello!!
Igår va jag på jobbet mellan 8 och 16:) sen hem byta om och sen hem till mamma och äta mat och sedan bastade vi:) oerhört jobbigt haha!
Sen åkte jag hem och sov haha sen tillbaka till mamma vid nio idag käkade frukost och sedan städade jag och Ellen hennes och ebbas rum. Fy, det kommer jag aldrig göra om!!
Nu väntar vi på att lunchen ska bli klar sedan blir det LISEBERG! 
Tack för mig pusshej!




2013-09-13
18:52:39

Första video inlägget!


2013-09-12
21:20:22

AM&PL
Ja som jag skrev sist kom am som önskat haha
så vi har käkat hemmagjord pizza, kollat tv, döade lite
sen lockade vi hennes hår och så gammal musik åter igen!
 
en liten bildbomb också
 
 

2013-09-12
14:18:26

dum spiro, spero.
min dag började med att jag vaknade hastigt som fasen,
typ panik känsla, pga att jag såg att hela min skärm på mobilen var sönderspräckt!
jävla störd katt som inte kan låta mina saker vara!!
ah åkte till jobbet eller praktiken ändå
ja förmiddagen flöt på, jobbade och var social med de äldre
sedan åkte jag hem och har bara suttit här och "kollat" på tv, egentligen bara drömt mig bort
haha
ja vad sa man säga?
ska göra hemma gjord pizza till middag idag, bara för att jag kan haha
men ska nog börja med det snart
tänkte även kolla vad AM har för sig idag hehe
aja hörs kanske senare pööösss
 
Bild på mobilen...
och en bild på mig
 
 

2013-09-11
19:37:48

mamma 🌹
Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!
 
vad skulle jag göra utan dig mamma? 
utan dig, hade jag inte suttit här idag.
du har hjälpt mig genom så mycket
och jag är dig evigt tacksam
Jag älskar dig!
 
 
 
 

2013-09-10
14:34:41

A ♥
Ser dig stå framför mig
Glömmer för en sekund
Misstar mig
Tror, Hoppas, Önskar
Vill gärna att det ska vara verklighet
Vill inte upptäcka att det är min fantasi
Som spelar
Tror, Hoppas, Önskar
Att du ska hålla när jag nuddar
Att du ska krama mig
Men jag vet egentligen
Såklart vet jag
Du är borta
För alltid
Ändå
Tror, Hoppas, Önskar
Du ska komma tillbaka
Finnas här för mig
Vara här med mig
Låta mig känna din omfamning
Tror, Hoppas, Önskar

2013-09-09
20:27:47

Amanda Boman🌹
Det var en väldigt tung begravning, har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv, men det var en otroligt vacker begravning! 
Jag kommer alltid att älska dig min underbara vän! Jag saknar dig så det gör ont i mig. Men jag vet att du har det bra där du är nu, min vackra ängel! 
Du är för evigt saknad och för evigt älskad! 





2013-09-09
09:33:30

Godmorgon
Just nu är Anne-Mie på väg hit. Vi ska ta en cigg och sen ska vi till blomsteraffären och köpa rosor. 
Senare i dag blir det begravning.. 
Inte en rolig dag direkt men vilken tur att jag har Anne-Mie som stöd!
Nu ska jag gå på toa byebye



2013-09-08
20:40:22

long time, no see
Nu har Anne-Mie tvingat mig att börja blogga igen.
Det har hänt så mycket på så kort tid.
Men nu bor jag i alla fall i egen lägenhet i Göteborg.
 
Jag och Anne-Mie sitter hos mig och lyssnar på våra gamla fjortis låtar, kollar på kort, gamla bloggar & pratar massa minnen, haha!
Helt sjukt hur mycket man har gjort med den bruden.
 
helt sjukt att jag hade kvar denna låt haha.
vi sjunger stämbanden av oss just nu!