paulinapihlgren

2013-11-29
22:12:53

..
kollade precis på sista avsnittet av one tree hill. bölar som aldrig förr, varför ska det ta slut för?!:(

imorgon blir det mys med familjen,
baka pepparkakor och grejer myyys
sen fixa syrran inför disco kalas.

pusshej




2013-11-28
00:18:31

~00;18
hatar att vara sjuk och sömnlös
Nu blir det one tree hill och ni blir det att skriva lite








2013-11-23
23:21:47

lördagkväll
kollar på film med Flisan! mysigt

kollade på en film förut idag med denna snyggingen som huvudroll


nu med denna godbiten som huvudroll i filmen vi ser nu




Felicia är inte riktigt i deras klass men ändå..



2013-11-23
14:06:19

lördag
snart ska jag sätta igång med städningen och så. sen blir det nog handla och sen plugga! trevlig lördag? ja det tycker jag nog(:

min finis





2013-11-22
13:29:05

hej hej hemskt mycket hej
fick sluta tidigare idag så är på g hemmåt!
ska hämta katten åså sen blir det hem till mamma och mysa
hoppas alla får en toppen fredagskväll

mitt hår ser orange ut men de e rött..



2013-11-21
20:35:16

tjenare!
har nyligen kommit hem ifrån stallet eller typ en halv timma har jag varit hemma.
skulle sätta mig och plugga men sluta med att jag bara skrev istället. mysigt
jag ska träffa Flisan på en cigg snart tror jag:)




2013-11-20
20:50:25

God kväll
som jag skrev i förra inlägget skulle jag plugga och sova och sen ph.
jag skulle sova för att jag sovit skit dåligt inatt, men jag började plugga när jag kom hem vid halv sex och är klar nu, så blir nog inget sovande innan ph. jag är svin trött, mörka ringar under ögonen och grejer.. haha
men det innebär ju dock en skoluppgift mindre nu! as gött de med.
men nu ska jag diska.




2013-11-20
09:45:07

jobb..
ja som rubriken lyder så är jag på praktiken och har "gjort mitt". nu finns det typ ingenting jag kan göra.. as tråkigt men snart ska vi äta frukost och sedan fylla i min närvaro och målen i pärmen.
ikväll ska jag bara plugga och sova och sen vakna kolla på ph och sen sova igen haha!
skriver kanske senare igen!



2013-11-19
21:35:21

dikt 77
vi kan skriva tårar
vi kan rita lycka
vi kan sjunga minnen och leka rädsla
viska drömmar, skrika frågor rakt ut i rymden och gråtande be om svar
vi kan vad vi vill
och ändå väljer vi detta

vi drömmer om lycka och svar men i våra skrik finns bara tårar av rädsla
vi ser bara de svarta strimmorna i vår ljusblå värld
fokuserar på dem så intensivt att våra ögonvitor färgas röda

jag har alltid undrat varför människor gör det sämsta av vad de har

2013-11-11
20:53:53

lalala.
ja ingen speciell dag idag direkt, 
nu på kvällen har jag tvättat, håller fortfarande på, ska snart gå ner i tvätt stugan å ta ut sista maskinen och hänga upp den här hemma i min lägenhet som ser ut som en enda röra. bajs
men imorgon är det studiedag och jag ska nog inte göra nånting roligt.
ska iallafall börja dagen med att hälsa på amanda.. 
sen plugga och städa såklart. 
så ska upp typ 8 kanske å så. 
men nu ska jag springa ner i tvätt stugan. 
puss hej. 
 
 
 

2013-11-08
21:42:39

plugg-helg
ja som rubriken lyder blir det en riktig plugg helg. Får hoppa över att åka till världens bästa häst.. får träffa honom nästa torsdag istället. 
Men jag har hur mycket plugg som helst känns som om jag kommer drunkna i dem.. 
Ett svenska repotage, 2 inlämningar i vård & omsorg, 3 inlämningar i religion och 2 inlämningar i samhällskunskap. hur kul som helst? låter som ett helt underbart sätt att spendera sina enda två dagars ledigt i veckan, men ah måste ju göras. 
plus att jag måste försöka få en tvätt tid också.
Men nu ska jag återgå till min enda lediga kväll och glo på tv:n lite till innan jag lägger mig i sängen och läser min underbara bok! love
 
 

2013-11-05
20:33:01

*
Idag är en sån dag jag tänker otroligt mycket, 
vet inte vart jag ska göra av alla dessa tankar
kan inte sluta tänka på dig min ängel..
Lyssnar på din låt som spelades på begravningen om och om igen. 
tårarna rinner, jag saknar dig amanda..
varför lämnade du oss, glömmer dig aldrig min kära