paulinapihlgren

2015-02-07
16:27:24

.
när livet går i vågor. 
ska snart dra mig till min familj och ha myskväll med melodifestivalen osv.
men jag kommer nog försöka börja blogga igen, det känns som det 'rätta' att göra eller så och göra det på riktigt också. 
Det kommer hända en del nu så, jag ska ta mitt körkort, jag ska flytta till en ny lägenhet, jag ska ta studenten, men innan allt detta ska jag ta tag i träning och hälsosamare liv, jag vet ni har hört det förr men det är en skillnad på när jag skrivit eller sagt det tidigare om man jämför med nu. Nu tror jag på det själv, jag tror att jag kan klara det och att jag har styrkan i mig att hålla det uppe när jag väl börjat.
men ni får ha en trevlig kväll, kanske skriver nånting mer senare, lets hope soo. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: